با این حال، خیانت عاطفی زمانی است که یک شریک احساسات عاشقانه نسبت به دیگری غیر از شریک خود ایجاد می کند. خیانت عاطفی نیز می تواند به یک مشکل ازدواج تبدیل شود زیرا احساسات نسبت به شخص دیگری می تواند به ازدواج یا رابطه شما آسیب برساند.مراقبت از خود برای نوجوانان

راه حل: اگر شروع به ایجاد احساسات برای شخص دیگری کردید، خودتان را بررسی کنید. خود را بررسی کنید تا ببینید این احساسات چه معنایی دارند.

تقسیم کار

آیا کارها در ازدواج شما به طور مساوی تقسیم می شوند یا عادلانه؟ در غیر این صورت، می تواند به یک مشکل بزرگ در ازدواج شما تبدیل شود.

راه حل: تکراری به نظر نمی رسد، اما واقعاً ارتباط کلید است. با شریک زندگی خود در مورد کارهای خانه صحبت کنید، احساس خود را نسبت به آنها و اینکه چگونه می توانید کارها را بین شما دو نفر تقسیم کنید.

نابرابری قدرت

نابرابری قدرت در رابطه یا ازدواج شما می تواند مشکلی در ازدواج شما باشد. قدرت می تواند مالی باشد یا فقط در مورد پویایی رابطه شما باشد.

راه حل: در مورد پویایی قدرت در رابطه خود بحث کنید. در حالی که داشتن دپارتمان هایی که هر دو از آنها مراقبت می کنید اشکالی ندارد، مهم است که توزیع عادلانه نیرو داشته باشید.

تفاوت در بیان

آیا شریک زندگی خود را دوست دارید؟ آره. اما آیا شریک زندگی شما احساس می کند که شما را دوست دارد؟ شاید.

یکی از مشکلات رایج ازدواج زمانی است که در ابراز عشق تفاوت وجود دارد. شما و شریک زندگی تان نیازی به ابراز عشق به یک شکل ندارید، و بنابراین، ممکن است منجر به سوء تفاهم شود.

راه حل: ابراز عشق همسرتان را شناسایی و درک کنید. شاید آنها کارهای خاصی داشته باشند که برای نشان دادن عشقشان به شما از سر راهشان خارج می شوند، اما چون شما دیدگاه متفاوتی نسبت به آن دارید، متوجه آن نمی شوید. زمانی که متوجه شدید از آنها قدردانی کنید.مهارت موثر برای والدین