با خیال راحت در مورد آن صحبت کنید

شما باید مطمئن شوید که با شریک زندگی خود در مورد چیزهایی که کار می کنند و چیزهایی که کار نمی کنند صحبت می کنید.عادات تغذیه سالم کودکان

تحقیقات نشان می‌دهد که زمانی که شما با آن‌ها به گونه‌ای صحبت می‌کنید که دوست دارند با شما صحبت کنند، ممکن است از بحث در مورد رابطه‌تان با شما قدردانی کند.

هنگامی که می خواهید موضوع را به گوش همسرتان برسانید، این را در نظر داشته باشید، و ممکن است ارزشمند باشد.

با همسرتان صادق باشید

پنهان کردن چیزها از همسرتان معمولاً ایده خوبی نیست، و این در مورد قطبیت رابطه نیز صادق است. به آنها اجازه دهید تا بدانند چه احساسی در شما ایجاد می کنند، چه خوب و چه بد، و دوست دارید در صورت امکان رفتارشان را تغییر دهند.

با این حال، باید منصف باشید و به آنها اجازه دهید این چیزها را به شما هم بگویند. هنگامی که می توانید در مورد احساسات با یکدیگر صحبت کنید، این می تواند مفید باشد، به خصوص در یک محیط بالینی.

در مورد قوانین صحبت کنید

اگر در اوایل رابطه خود در مورد قوانین با یکدیگر صحبت کنید، مفید خواهد بود. اگر این کار را انجام نداده اید، باید در مورد اینکه قوانین شما چیست و قوانین آنها شامل چه مواردی است، بحث کنید.

این می تواند به شما کمک کند که یکدیگر را ناراحت نکنید و بدانید چه انتظاری دارید. به عنوان مثال، اگر به کسی نیاز دارید که بدون توجه به هر کاری پشت شما باشد، این چیزی است که باید به شریک زندگی خود بگویید. در غیر این صورت، آنها هیچ ایده ای از انتظار شما نخواهند داشت.

در مورد مرزها صحبت کنید

نکته دیگری که باید قبل از در نظر گرفتن قطبیت رابطه خود در مورد آن صحبت کنید، مرزهای شماست. اینها خطوطی هستند که در رابطه خود از آنها عبور نخواهید کرد.تغذیه سالم برای کودکان